22 Kasım 2011 Salı

ÇUF ÇUF TREN

Luli Baby de en sevdiğimiz prgram müzikli tren.. Tren gitmeye başlıyor istasyonlarda duruyor ve içine tek tek çeşitli hayvanlar biniyor ve Defne bunu izlemeye bayılıyor. Benden bundan yola çıkarak minik kuzuma arka arkaya 4 parçadan oluşan bir tren aldım. İlk başta köpek treni süren arkadaşımız ve bu parça pilin takışdığı on-off düğmesinin olduğu ağır parçamız. Arkasında da 3 parça daha var. Birinde inek - birinde domuz birinde de civcivler var.
Akşam koşarak eve geldim ve treni yere koydum ve düğmesine bastım hafif matkap sesine benzer bir vızıldamayla müzik eşliğinde trenimizinh arekete geçmesiyle benim minik kuzum bir korku çığlığı atarak üzerime yapıştı :) Aaa baktık korkuyor neyse dedim on düğmesini off yapıp onu terniyle salonda bırakıp odama gittim. Sonra birden içeriden trenin sesi geldi , yavru kuş oynamaya çalışırken düğmeyi açmış tabi tren sesiyle birlikte Defne'nin çığlığı ve koşar adım emekleme sesiyle birlikte bende aynı hızla koridora koştum. Miniğim trenden kaçıp bana gelmeye çalışırken birde düşmez mi :( Ağla ağla bir hal oldu. Treni durdurduk lokomotif kısmını çıkardık kalan 3 parçanın tekerleklerini çevirerek ses çıkarmadığına knedisini ikna edene kadar yanında oturarak en azından oyuncağının bir bölümüyle oynayabileceğine inandırdık. Ama benimki bi taraftanda ara ara kafasını uzatıp masanın üsütündeki ( ki göremiyor ) ana parçaya bakmadan da edemedi bütün gece :)))
Annecim sen seviyorsun diye aldım treni ama sanırım biraz dah beklememiz gerekecek. Yavru kurtum benim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder