3 Şubat 2012 Cuma

Adapazarı kanı var kuzumda :)

Benim bildiğim kolları arkada popo dışarıda göbek önde yalpalayarak yürüyen iki tip canlı var. Biri Adapazarı erkekleri :) biride penguenler :) İşte bu kategoriye benim minik kuzum da eklendi. Annecim nasıl bir yürüyüş şeklidir bu böyle :))) Sanki salonda bir penguen dolaşıyor. Kuzum yürürken bas bas bağırıyor damarlarımda Adapazarı kanı dolaşıyor diyeee :)))
Biz babasıyla gülmekten ölüyoruz. Hayır bide o endamla ileri fırlayıp 3-5 adım sonra sağa yada sola doğru yalpalaman ve hiç çaktırmadan sanki ilerlemen gereken o yönmüş gibi aynen devam etmen yok mu. Yiyesim geliyor seni vallaaa.. Elimde kalacaksın bir gun bilesin şekerpare.
16. ayın içindeyiz artık. öndeki üst ve alt 4 er dişimizden sonra arkalardada üstte ve altta 1 er tane olmak üzere 4 diş daha patlattık. Hala anne demiyoruz. Baba diyoruz ama :)
Her gece saat 2-3 gibi kendimizi anne ve babanın yanına aldırıp sokula sokula uyumaya devam..
Hala çok gülmüyoruz ciddi bir çocuğuz ve pek kimseyi sallamıyoruz modu tam gaz devam :) Ama ne guzeliz yarabbim ne güzeliz biz öyleee ...
Mahsun güzel kuzum benim...
Babamız kafası üşüdüğü için kendine kasket almış Kasteki gun içinde babamız , baba eve geldikten sonra da yatana kadar kuzum takıyor. Allahım bir kasket bir kafaya bu kadar mı yakışır. O kasket suratımızı kapatıyor yüzümüzü örtüyor düşüyor ama benim kuzum inatla onu kafasından çıkarmıyor :) Bununla ilgili resimleri en kısa zamanda ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder