2 Aralık 2011 Cuma

İLK ADIMIMIZ HAYIRLI OLSUN :)

28.11.2011 gunlerden pazartesi. Eşim ve ben işten gelmişiz minik kızımızla halıda oynuyoruz. Benim saçımda kırmızılı tüllü bir toka var. Minik kuzum ayakta koltuğa yaslanmış babasına maymunluk yapıyor. Bbabamızda halının ortasında oturup kızıyla konuşuyor. Derken ben tokamı babamıza veriyorum babamızda Defne ye uzatıp gel kızım al diyor. İkimizinde beklentisi kızım ellerini halıya koyup koşarak emekleyecek iken benım kuzum birden koşar adımlarda 4 adım atarak babanın kucağına bırakıyor kendini... Ve sonunda oldu münük kkuzum sonunda ilk adımlarını attı. Gerçi yürürkenki o 3-5 saniyedeki suratının hali görülmeye değerdi. '' alla alla ilerliyorum ama sanki havadan havadan gidiyorum noluyor yahu ^^ edasıyla ama duraksamadan atılan 4 adım. Bundan sonraki süreçte geçtiğimiz 5 gun bunu bir daha pek denemedi ama artık yürümemiz yakındır diye düşünüyorum. Hadi bize kolay gelsin.:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder