12 Temmuz 2011 Salı

Yine hasta olduk :(

Cuma gunu Dubai den kardeşim ve minik kuzusu Pelin geldiler. Annemde Altınoluktan geldi. Sonra kardeşimin kayınvalideside Ankaradan geldi :) Evde tam bir cümbüş havası herşey süper olcak derken bizim kuzular hastalandılar. Pelinto öksürükle kalırken benım kuzum bayağ bayağ hasta oldu. Önce ateş arkasından burun akıntısı öksürük v.s derken 1 haftadır oldukça sıkıntılı bir süreç yaşadık. Bu arada kardeşimde ameliyat olunca açıkcası ne geldiklerini anlayabildik nede birbirimize doyabildik.
Neyseki kardeşimin ameliyatları başarılı geçti , Pelin iyileşti ve Defne de gayet iyi gözükmekte. Ama tabi benim kuzu bu hastalık döneminde hep yanımızda yattığı ve kucakta taşındığı için şimdi bunu büyük bir alışkanlık haline getirdi. Hiçbir şekilde yerde durmak istemiyor benı gördüğü heryerde ellerini açarak al beni diye ağlıyor. mamama diyor:) ne demekse :)
Akşam yatağına yatırdım gece saat 1 de kalktı ve bir daha uyutamadım sonra bizim yatağa almamla kuzum derinnnn uykulara daldı. Bu sıcakta bi bana yapışıyor bir babasına sıpa :)
Hayır birde yastığımada ortak zilli benim kafamı ittirip kendininkini koyuyor.
Sonuç olarak herkes iyi olsunda gerisi hikaye diyorum ve kuzumla yatağımızda geçirdiğimiz güzel uykuların tadını çıkarıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder