15 Nisan 2011 Cuma

Altinoluk..

Baktim kizim iyilesmiyor ve nette ki yorumlara gorede bu hastalik Istanbul bronsiti imis yani bir bebege musallat oldugu zaman gecmek bilmiyormus bende aldim kizimi Altinoluga gittim. Annanemiz ve babamizla 3 gunlugune Halide annane ve Ali dedelere gittik. Hava sansimiza soguktu ama yinede bir sekilde Defne yi naaptim ettim disari cikardim. Sonra ne mi oldu ilk gun sadece bir kere balgamli oksurdu 2. gun oksuruk bitti burun tiklanikligi azaldi ve 3. gun hicbiseyimiz kalmamisti. Boylece aylardir kurtulamadigimiz hastaligimizdan 3 gunde kurtularak Istanbul a donus yaptik. Simdilik durumumuz iyi bazen burnumuz yine tikaniyor ama bunada sukur diyorum. Bu arada teyzem Defneyi yedi yedi yedi veeee bitirdiiii :)

1 yorum:

  1. Teyzem ve enistemi de cok ozlemisim. Ben de sabirsizlaniyorum yazin Altionoluk'a gitmek icin...
    Defne de sanki Altinoluk'a degil de kutuplara gitmis gibi gorunuyor.. :)

    YanıtlaSil