15 Nisan 2011 Cuma

Bakicimiz Serdaa :)

Kizimin bakici ablasi Serda gecen hafta ise basladi. Defne Serda ya cok benziyor ikiside mavis sarisin ve beyaz tenli ve cokta iyi anlasiyorlar. Tek sorun Defnecik meyvesini yemek istemiyor ve Serda yedirme konusunda cok israrli sonucta kavga dovus o meyveler bitiyor. Ne yalan soyliyim sanirim ben bu kadar israrci olamazdim. Allaha cok sukur gozum arkada kalmadan ise gidebilecem gibi gozukuyor. Kizim dogdugundan beri en buyuk sikintim onu kime nasil birakir ise giderim idi ama sanirim sans bana guldu. Eminim yinede cok burkulacagim ama olsun yeterki kizim iyi olsun.

3 yorum:

  1. Cok tatliymis Serda ablasi... Sadece resminden bile benim icime sindi. Iyi niyeti ve sefkati gozlerinden okunuyor...
    Aklin hic kalmasin bitanem

    YanıtlaSil
  2. evet canim bizde cok sevdik. Allah yardim etti ' kuzen Meltem sagolsun' sans yuzume guldu heralde :)

    YanıtlaSil
  3. sen de sağol canım benim.. senin kalbinin güzelliğinden senin iyi niyetinden hepsi.. allah bozmasın, minik pamuğumuz güvende olsun yeter

    YanıtlaSil