1 Ağustos 2011 Pazartesi

Dişlerimiz ve mimiklerimiz

Allahım o iki diş belirdiğinden beri kuzumun suratındaki sevimli ifadeyi nasıl anlatsam bilmem ki. Anlatılmaz yaşanır derecesinde. Miniğim iki eller yanda yumruklar sıkılı gözler kısık ve o dişler sonuna kadar gösterilmek suratiyle sevimliliğinin son raddesini yaşatıyor bizlere.
Artık koltuğa tutunarak kendimizi yavaşça kaldırabiliyoruz ama tabi sıralayamıyoruz. kalkıp hoopp popo üstü geri halıya düşüyoruz. Bide kalkıp koltukta bizlerle gözgöze gelince iki dişini birden gösterip sırıtmıyormu ömre bedel bir manzara..
Hala öksürdüğümüz için sabaha karşı öksürerek uyanıp kendini bizim yatağa aldırma konusunu artık bilinçli bir hale gelmiş olan miniğim her gece bu hakkını sonuna kadar kullanıyor. Bazen daha saat 5-6 olmadan 2-3 civarı arızaya geçmeye başlıyor ama ben bi şekilde onu yatağında tutmaya çalışıyorum. Bu gece bir inatla yarım saatte bir ağlayınca en son 3,30 civarı aldım yanımıza. Önce ortamızda yatan kuzum gecenin ilerleyen saatlerinde bir kafa toslama hareketiyle benım kafamı yastıktan atıp kendi kafasını koydu :) Ve mışıl mışıl uyumasına devam etti. Bende malum kafam ortalıklarda bebişime çarpmamak için kenarlarda kıvrılarak uyumaya çalıştım. Bu tarz uyumanın en güzel tarafı sık sık uyandığım için , kuzumu öpüp koklayıp tekrar uykuya dalmanın verdiği huzur olsa gerek.
Oh kuzummmm benim seni çok seviyorum anneciğim. O iki dişini , sevimli suratını ve koca kafanı yemek istiyorummm.
Birde banyo sonrası kuvette sıcak suyun içinde oturduğumuzdan dolayı büzüşen ayaklarının altınıda ayrıtten tatlı niyetine kapacağım haberin ola :))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder