16 Ocak 2011 Pazar

3 AYIMIZ BİTTİİİİ

Yarı kırkı çıktı yok efendim kırkı çıktı derken kısım 13 ocak ta 3. ayını bitirdi. En zor ilk 3 aydır derler genelde. Sonrasında düzene oturmaya başlarmış. Gerçi benım bıdığım genelde hep düzenliydi maşallahh. Ama yinede ay ay çok ciddi gelişimini farkedebiliyorum tabiki. Şu anda 6.5 kilo ve 65 cm. Maşallah kucakta zor taşıyoruz :)
Bu haftasonu yoğun bir haftaydı. Önce Meltem Teyze si ve Nehir Ablası geldiler. Daha sonra Fatoş annane ve Damla abla geldi. Henuz oyun anlamında kendilerine pek karşılık veremesekte kucakta resim çektirebiliyoruz :)Birde yattığımız yerden aguu bugu vs. şeklinde kendimizce bişeyler anlatıyoruz. E nede olsa daha çok küçüğüzzz :)
Benım kızım çok duygusal. Mesela onunla sohbet ederken birden '' benım annem güzel annemmm '' şarkısını ince bir ses tonuyla söylemeye başlıyorum . Aman allahım görülmeye değer. O alt dudak anında bükülüyorr bükülüyorr bükülüyorrr veeee gözlerinden yaşlar gele gele bir ağlamaya başlıyoruz keşke video çekimi koyabilsemde izletebilsem şaka gibi. Sonra hemen dom dom kurşunu tarzı bir şarkıyla kendisini susturup içine düşürdüğüm bunalımdan anında çıkarıyorum ama :) Defne canın son görüntülerinide sizlerle paylaşalım bakalım büyümüş müü ?

1 yorum:

  1. Ozellikle enisteyle olan resmi cok begendim...
    Cok ozledim sizi..

    YanıtlaSil