6 Ocak 2011 Perşembe

Ihhh Ihhh ve Ihhhhh

Bir bebek bu kadar mı nazlı olur. Sürekli derin uykuda bir iç çekme , bir ıhlama hali. Gece gündüz bu şekildeyiz. İlk başlarda eşimle sürekli uyanıp tepesinde bekliyorduk canı acıyor sanıyorduk ancak zamanla anladık ki bu sadece nazzz.. Hele bir iç çekmemiz var görülmeye değer. Mesela ağlamaya başladı ve ben olaki o sırada bişey yapıyordum ve hemen emziremedim 2 dk rötarlı aldım kucağa. Önce sadece bana bakarak ağlamamız devam ediyor sonra ısrarlarıma dayanamayıp memeyi alıyor ve emmeye başladıktan 30 sn. sonrada bir iç çekiyoruz ki yok böyle bir şeyy. Allahım yemek istiyorum bu zilliyi. İsmini nazlı zarife koycakmışız yanlış olmuş :)

1 yorum:

  1. Canim bugünden itibaren Defne'nin günlügünü okumaya basladim, böylece sürekli anneme ve Cigdem'e Defne nasil, Meltem napiyor ? gibi sormaktan kurtuldum. Bir an önce firsat bulup gelip bizzatta koklamak istiyorum zilliyi.

    YanıtlaSil