4 Ocak 2011 Salı

Kızımız Doğdu...

Güzel kızım Defne 13.10.2010 saat 12.50 de dünyaya geldiğinde benimde dünyam apayrı bir anlam kazandı. Doktor kızımı ilk gösterdiğinde sanki rüyada gibiydim. Kendimi bildim bileli her zaman anne olmak istemiştim.Büyüyünce ne olacaksın sorusuna ''anne'' cevabını her zaman bıkmadan usanmadan ve her yaşta istikrarlı bir şekilde vermişimdir :) Ve sonunda oldu işte. Defne geldi hoşgeldi.
Babasıyla bu blogu oluşturmaya karar verdik. Bazen ben bazen babası burada kızımızı , duygularımızı , anılarımızı , paylaşacağız. Şimdilik sevdiklerimizin ileride ise kızımızın keyifle okuması dileğiyle...

2 yorum:

  1. Ben baba kızım. hastanede anneni doğum haneye aldıklarında müthiş bişeler vardı yahşi benliğimde. aaaa sonra merdivenlerden bir hemşire bir kız getirti ak pak bişeydin. o an aramızdaki bağı anlatamam sana. sonra annen gelene kadar onun için heyecanlandım. bu arada kızım senin adını aylar öncesinden defne olmasına karar verdik. gerci annen gelip gitti bu isim konusunda heyecandan olsa gerek sana bir sürü isim buldu ama sonra kısaca defne oldun anlayacagın. sen o gün hayatıma girdiğinde bende senin hayatınınortasına badoslama daldım ve artık hep hayatında olacagım. bekle beni olurmu hayatında olmam için . şimdi annen msn de yazmıyorumona diye söleniyo döncem sana en kısa zamanda . yeni gelişmemelerle ..ben ufakdan kaçtım. babiş.

    YanıtlaSil
  2. Teyzecim, o kadar guzel, o kadar duygusal ve sakin bir bebeksin ki. Maalesef seni dogdugun gun goremedim ve belki bir sure adim adim buyumene de sahit olamayacagim ama sunu bilmeni isterim ki ne kadar uzakta olursam olayim sana olan sevgimi sanki yani basindaymisim gibi hissetirmeye calisacagim. Hayatin boyunca tum guzellikler seninle olsun... Saglikli, mutlu, basarili cok guzel bir hayatin olmasini dilerim.

    YanıtlaSil