23 Ocak 2011 Pazar

İlk Vesikalık fotomuz :)

Kısmetse kızımla annemide alıp şubatta Dubai ye teyzemizin yanına gideceğiz. Hem biz gezeceğiz hemde miniğim D vitamini alacak. Tabi bu seyahat için bıdığıma pasaport çıkarttık ve vize aldık. Bunlar içinde vesikalık çektirdik. Fotoğrafçı amcamız doğru pozu yakalamak için en az 10 farklı poz çekti. Kafasını tutamıyorki zilli biyometrik poz versin :)
Bu arada Maltepe emniyetinde de meşhur olduk. Sizmisiniz beni sırada bekleten diyen kızım bir türkü tutturtuki sustrana aşkolsun :) Sıra bize geldiğinde bir de ne görelim artık randevulu olmuş sistem. Netten randevusuz asla kabul etmiyorlarmış başvuruları. Tabi polis amcalar her ne kadar kızımın sesi çok beğenselerde bizi yormamak adına sanırım randevu falan dinlemeyip aradan başvuru yapmamıza izin verdiler. Artık bir pasaportumuz var :)

3 yorum:

  1. Allahim tipe bak, yerim ben onu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben böyle şaşkın bakışlı bir bebek görmedim canım sorma gitsin.

    YanıtlaSil
  3. Aynen tipe bak. Cok ozledim ben bu bidigi...Uslu, akilli kizim benim. Hele bi gelsin teyzesi onu nasil yalayip yutacak...

    YanıtlaSil