2 Haziran 2011 Perşembe

Annenin tişörtüyle uyumak.

Geçen hafta kızım yine hasta oldu. Bu sefer grip :( Bi kalktık aman allahım gözlerimiz burnumuz şakır şakır akıyor. Derken ateş de çıkınca kızım 3 gun boyunca benımle yattı kalktı. Babamızı salona attık.. Neyse bu sefer erken iyileşti yavrum 3 günde atlattı ama oda ne geceleri hiç uyanmadan deliksiz uyuyan kızım saat başı ağlayarak uyanıyor. Önceleri hastalıktan dedim yanıma aldım ama sonra baktım yanımıza geldiği zaman sabaha kadar mışıl mışıl uyuyor. Anladıkki 3 gunde benimle yatmaya alışmış :) Beni istiyor. Birde aramızda paralel yatıyor zilli. Ayaklar babanın ağzında kafa benım ağzımda eliyle burnumu tutmuş ohh miss :) Kızımla uyumak onu hissetmek arasıra uyanıp o minik burnundan öpmek her ne kadar dünyanın en güzel duygusu olsada bu alışkanlığın hiçbirimize faydası olmayacağını düşünerek kendi yatağına alıştırma kararı aldık. Bir arkadaşım tişörtünü koy kokusunu alır kalkmaz dedi. Bende bir gece önce gece yatarken giydiğim tişörtü aldım yatağıan koydum.İnanamadım ama benımkı butun gece o tişörte sarılarak uyudu :) Kıyamam sana annecim kokumuzumu istiyorsun sen :)))
Şimdi 3 gündür tişörtle yatıyorlar. Aralarında çok özel bir ilişki doğdu. Bende bu ilişkiye şimdilik ses çıkarmıyorum :)

2 yorum:

  1. oyy mahsun bakışlık benim, valla kıyamam ben sana tişörtümü öpüyon seviyon sen teyzem:))))))

    YanıtlaSil
  2. Canim benim, kiyamam sana. Anneni mi istiyorsun yaninda kuzum..

    YanıtlaSil