19 Haziran 2011 Pazar

İlk Dişimiz Çıktı.

Dün bizim ilk dişimiz çıktı :)) Allahım inanamıyorum sevincimden ağlayacaktım. Nasıl bir duyguymuş annelik şaka gibi. Gelip gidip Defne nin dişine bakmaya çalışıyorum ama kuzum maşallah durumun farkındaki o ağzını bir büzüyor açabilene aşkolsun. Ağzının içinde yabancı bişey hissettiği kesin ve bizimde onu görebilmek için deli olduğumuzun farkında bu sebeple sanırım ki sürekli açık olan o kuş ağzını dün bir kapadı açabilene aşkolsun. Yemek bile yemedi zilli :)
Ama çok rahat çıkardık dişimizi çok şükür ne ateş ne huysuzluk kıyamam ben sana anneciğim.
Dün akşam Cansu ( Hüseyin in kızı Defnenin ablası ) bizde kaldı. Defneyle çok güzel anlaştılar. Cansu saatlerce oynadı onunla. Defne de sürekli Cansu yu yaladı :) Sonra Cansu geldi aaa Meltem Abla bunun dişi var dedi. Ben neee diyip direk Defnenin ağzına sarıldım ve bi şekilde o küçücük dişi gördüm :) Yani dişi ilk keşfeden Cansu ablası oldu. Tabi örf adet gereği dedimki Cansu ya babandan harçlık alıp Defne ye hediye alacaksın :) eee ilk dişi gören diş hediyesi alırmış . Bunu duyan sevgili kocamın ise yorumu şu oldu kabak yine bana patladı desenize :)))
Hadi bakalım anneciğim artık sırada diğer dişler var. Azcık çıkarda sana köfte yedireyim :)))

3 yorum:

  1. ay ay aaaaaaaaaayyy hayırlı olsun kuzucuk diş mi çıkarmış yerim onu ben o masum ve şşaşkım bakışlara bakıp hiç büyümüceek gibi görünen minik kuş büyümüşte diş mi çıkarıyormuş yesin onu teyze..

    YanıtlaSil
  2. yaaa canım sorma dişimizde çıktı. ama asıl manzara o dişe bakmaya çalışırken benimkinin aldığı tavır. Maviş gözler kocaman buyuyor sana dikiyor o gözleri ağzıda sımsıkı büzüyor. Çekil başımdan be kadın misali :)))

    YanıtlaSil
  3. O zaman gelince bir dis bugdayi yapariz beraber canim.. :)

    YanıtlaSil