2 Haziran 2011 Perşembe

Nehir Ablamın doğum günü

Kızımla bir doğum gününe daha gittik. Geçen cmt si Nehir ablamız 5 yaşını bitirdi. Bizde giyindik kuşandık bu güzel günü kutlamaya gittik. Elbetteki ortamdaki en kull bebek benimki idi. Kuzen Meltem çocuklar eğlensin diye palyaço çağırmış ama benim kızım palyaçoya mesleğini sorgulattı desek az kalır. Allahım bu kadar mı ilgisini çekmez bir palyaço bir bebeğin :)))
Ben yine bu bıdık neden bu kadar sakin diye düşünürken içerden müzik sesleri gelmeye başladı bende kaptım kuzumu müzik ve oyun odasına gittim. Gümbür gümbür müzikte benim kull kızım bir gaza geldi sormayın. Kucağımda eller bi tarafa ayaklar bi tarafa kanatlanıp uçacak nerdeyse. İnanılmaz eğlendik. Sonra plastik arabalara bindik , plastik kaydıraktan kaydık ve hepsinde de çok güzel resimler çektirdik. Çok güzel çok eğlenceli bir doğum günüydü. Nehir ablamız harika bir elbise giymişti. Defneyle bayıldık elbiseye. Belki bizde 5 yaşımıza geldiğimizde elbise hala duruyor olursa de ja vu adına ödünç alıp kızımın d. gününde giyeriz :)))
İlerleyen saatlerde babamızda geldi. Kuzum babasına zaten aşık , bi çıktı onun kucağına bi dahada inmedi zaten. Mamasınıda çok güzel yedi ve son zamanlara doğruda arabasında uyudu kaldı. Doğum günü bitti herkesler gitti artık doğum günü sahipleride mekanı terkediyorlar ama benım kuzu mışıl mışıl uyuduğu için biz uyanmasını bekleyelim dedik. Sonra baktık ki derin uykuda mecbur böldük uykuyu bindik arabamıza.
Kızım o kadar eğlenmiş ve yorulmuş ki akşam bizi hiç üzmeden hoopp daldı derin uykulara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder